Home > Case study > 9to5 Eyewear
9to5 Eyewear case study
ניהול המדיה והרשתות החברתיות לרשת המשקפיים שנוסדה בתל אביב, פייסבוק ואינסטגרם.
כולל בניית אסטרטגיית שיווק שנתית מלאה, קרייאטיב, הפקות ימי צילום לריס ולמוצרים, תכנות ובניית אתר, יצירת תוכן ויראלי, עיצוב גרפי, התקשרות מול משפיענים וקמפיינים ממומנים.
במסגרת העבודה שלנו עם 9to5
• אנו מנהלים את מערך השיווק של המותג.
• בנינו תשתיות שיווק הכוללות מערך משפיענים, שפת מותג ברשתות ועוד.
• אנו אחראים למיתוג החל מהלוגו, לשקיות, גרפיקות סושיאל, שילוט ועוד.
• מענה ושירות לקוחות מלא ברשתות החברתיות.
• קרייאטיב לסושיאל, לשילוט, לימי צילום והפקתם.
• בניית אתר על מערכת Shopify כולל ניהול האתר, רענון באנרים, קודי קופון ועוד!
מיתוג מיתוג מיתוג!
כמה שזה חשוב! השלט הקטן בסניף והשילוט ברחוב, שפה מיתוגית זהה ובעיקר להיות פיין ככל שניתן.
בסוף - המטרה שלנו כגוף שיווק היא לחבר את כל חתיכות הפאזל יחד, במותג 9to5 אנו עושים הכל מא׳ ועד ת׳.
המיתוג מתבטא בלוגו, שילוט, סושיאל, אתר, פליירים, חשיבה אסטרטגית ועוד!
UGC - תוכן מבוסס גולשים
לאורך זמן העבודה ובגלל ייחודיות המוצר, הבנו שהדרך הנכונה ביותר לשווק מותג משקפי שמש היא לתת ליוצרי תוכן ברשתות לדבר על זה!
אנו יוצרים קשר עם מיקרו משפיעניות ויוצרות תוכן שאוהבות את המותג והן אלו שמדברות ויוצרות את התוכן שלנו, בצורה אותנטית ואמיתית.
בשיטת השיווק הזו אנו מרוויחים גם אמון אצל הקהל וגם תוכן שמוכר מעולה!
PPC - קידום ממומן
כחלק מהעבודה השוטפת עם המותג אנו מייצרים באופן שוטף קמפיינים למטרות מכר ומטרות חשיפה בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל.
העבודה שלנו כוללת קרייאטיב ייעודי לכל פלטפורמה, קופי מותאם לכל מודעה, שיפור תוצאות יומי, מעקב אחר ההמרות, ניהול תקציב חודשי, דוחות נתונים, ניתוח מתחרים, חיבור פיקסל, גרפיקות וניהול ההמרות באתר ה Shopify.
חיבור למותגים אחרים
אחד הדברים המגניבים שאפשר לייצר עם מותגי אופנה הוא שת׳׳פ שחוצה מותגים.
אדידס ובלנסיאנגה, H&M ואיזבל מרנט, נייק ואוף וייט ועוד אינספור דוגמאות!
כחלק מהעבודה השוטפת יזמנו רעיון שרקם חיים, לעשות שיתוף פעולה עם המותג ׳׳טיקי׳׳ מבית סהר כהן, פיינליסט הישרדות ישראל באותם ימים.
הפעילות שברה שיאים, עם פוסט משותף שעלה מ2 החשבונות ויצר באזז ברשת!
תקופת הפעילות
אפריל 2022 - הווה